• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Någon som fått beviljat av Nystart finans?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hell

Gäst
Poäng: 0
Hej!

Jag har fått en summa beviljad av nystart med de kräver en medsökande.

Vad tror ni chanserna är om denna har låg inkomst men bra score?

Är det värt det och kommer det gå? Hade verkligen fått mig att leva under bättre förutsättningar.
 

mori342

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
27 Maj 2020
Meddelanden
122
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Hej!

Jag har fått en summa beviljad av nystart med de kräver en medsökande.

Vad tror ni chanserna är om denna har låg inkomst men bra score?

Är det värt det och kommer det gå? Hade verkligen fått mig att leva under bättre förutsättningar.
Jag fick lån hos dem på 170 000kr på juni i sommras, jag hade 26000kr månads inkomst men ändå dem kräv medsökande en vän ställde upp, hon hade 24000k lön! Jag tycker att dem är bra fast dem fråga för mycket och vill veta allt men dem va trevliga och hjälpt mig faktiskt mycket konstnader gick ner från 15000kr varje månad till 3000kr!
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Hej!

Jag har fått en summa beviljad av nystart med de kräver en medsökande.

Vad tror ni chanserna är om denna har låg inkomst men bra score?

Är det värt det och kommer det gå? Hade verkligen fått mig att leva under bättre förutsättningar.
Hej, till vilken ränta? Vilken summa har du ansökt lån på?
 

Stryker

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Mars 2015
Meddelanden
233
Mottagna reaktioner
93
Poäng
257
Ringer de även upp medlåntagare eller hur gör de? Har en vän som kan tänkas stå som medlåntagare men han vill inte behöva svara på en massa frågor. Kan nån som vet svara hur det funkar i praktiken?
 

Anfield90

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 September 2020
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
16
Poäng
52
Dom ställde frågor till medlåntagaren sen ville dom ha lönespecar samt idkort på medlåntagaren och borgenären när jag ansökte 2019.
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 988
Mottagna reaktioner
1 077
Poäng
867
Ringer de även upp medlåntagare eller hur gör de? Har en vän som kan tänkas stå som medlåntagare men han vill inte behöva svara på en massa frågor. Kan nån som vet svara hur det funkar i praktiken?
Men alltså vara medlåntagare på ett stort lån och sen inte svara på frågor? Varför är alla så rädd för frågor? Är det nåt svenskt eller? Ni ska ju liksom inte splitta en lunch liksom?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp